Konsert - Vans Off The Wall

Som jag sa förut så var gårdagen helt galen. Like Moths To Flames, Memphis May Fire, We Came As Romans och Parkway Drive. Jag stod typ på samma ställe hela tiden förutom att man knuffades åt vänster men det gjorde mig inte så mycket för det var väldigt lugnt där vid staketet. Det var lite roligt för under LMTF, MMF och WCAR så var det samma människor som stod där framme men sen försvann alla och när Parkway Drive började spela var folket så mycket längre och jag såg verkligen ingenting haha. Nope, är allt för glad för den där kvällen alltså. Kommer inte kunna släppa att jag sett Memphis May Fire alltså, haha. :D

Fick inga bra bilder med mobilen men det är väl kanske inte så konstigt i och med att man i princip aldrig stod still.
Memphis May Fire

We Came As Romans
HTC One X+
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback