My year in music | 2015

Kan inte säga att jag är förvånad över artisterna/låtarna/albumen, mer än Crown The Empire. Visst har jag en hel del låtar av dem i spellistan vilket gör att deras låtar kommer upp väldigt ofta (för ofta?) men jag brukar byta låt direkt, fast kaaan vara så att jag lyssnade sönder låtarna innan jag tröttnade på dem haha! Det jag tycker är roligast är ju helt klart La Dispute. Bandet jag absolut inte klarade av att lyssna på för bara några år sedan. The Amity Afflictions "Let The Ocean Take Me" är nog årets album även om det kom ut förra året, jag lyssnar på det minst lika mycket nu som då.

Om jag får spå in i framtiden så kommer Basement finnas med någonstans nästa år. De kommer ju till Stockholm and I'll be there! Hade varit ruskigt kul att se Parkway Drive och Architects också men kan bara gå på en av dem, så jag väljer Basement - alla dagar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback