Konsert - Pianos Become The Teeth

2 oktober | HTC One M9 - Pianos Become The Teeth. Alliah och Milk Teeth spelade också men orkade inte ta någon bild på dem, hah.

Sista konserten som 19 åring, hade bara lite ångest den dagen men hade rätt kul ändå haha!
En mycket bra spelning, faktiskt mycket bättre än jag förväntade mig. Tycker om deras tidigare album mycket bättre än deras senaste, då de skriker mer på de äldre och i princip ingenting på det nya men det var bra ändå. Sångaren har en väldigt bra röst! Hade faktiskt sällskap på den här spelningen, vilket är helt otroligt och märker att jag ändå saknat att ha lite sällskap haha.

Nästa konsert blir Northlane i Stockholm (måste bara hitta boende, ehe). Därefter Den Svenska Björnstammen, eventuellt The Burial Of You and Me (beror på om jag känner för det just då, haha), Norlie & KKV och sist men inte minst The Browning (går dit för Capture The Crown). Känns alldeles lagom faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback