Ny musik i spellistan

Har under några veckor nu försökt fiska efter ny musik då jag insett hur jäkla trött jag är på min egna spellista. Lyssnat på samma låtar och band i ungefär fyra år nu. Börjar känna att det behövs lite nytt för att faktiskt uppskatta det "gamla", om ni förstår vad jag menar haha. Om ens vänner inte är tillräckligt snälla och skickar någon bra låt så fungerar "upptäck" på spotify väldigt bra. Slaves fick jag tips av en människa, älskar Tilian så låten har spelats väldigt mycket. Thousand Foot Krutch fanns i spellistan "Veckans tips" på Spotify. Capture The Crown har jag lyssnat på i en väldigt många år nu men hade inte lyssnat på dem på länge. Hotel Books hittade jag när jag var ute på youtube och snurrade efter lite ny musik. Riktigt mysiga låtar alla fyra, ni borde ge dem en chans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback