Konsert - Basement

19 januari | HTC One M9. Basement och Tigers Jaw. Crooked Letter spelade också.

Konserten jag väntat på i flera månader. Eller ja, egentligen flera år. Har väntat på att de ska komma hit i flera år och äääntligen hände det! Oj så bra det var. Publiken var halvt galen och det var bara så bra, allt. Basement var liiite sämre live än jag hade hoppats på och Tigers Jaw var liiite bättre live än vad jag hade förväntat mig men i det stora hela var det ruskigt bra. Crooked Letter var faktiskt också riktigt bra. 
Bästa låt med Basement: Svårt att välja en, men Pine, Canada Square, Covet och Oversized var riktigt najs. Spoiled är den låt jag lade till först i min spellista när jag började lyssna på dem så den var något alldeles speciellt att se live! Hade hoppet uppe på att de skulle spela Plan To Be Surprised men de gjorde aldrig det, lite sorgligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback