Konsert - Normandie

2 november

Två konserter på en dag. Hade varit på jobbet under dagen. Det var tufft. Jag var helt utmattad men jag gjorde det. Tänkte dragit hem efter Caspian men tänkte att vafan, man lever bara en gång och livet är för kort för att inte gå på konserter. Har dessutom sen början av 2016 tagit mig på de flesta (alla?) spelningar av bandet Dream Drop, varför kan jag inte riktigt svara på men det har bara blivit så. En fågel viskar i mitt öra så gott som varje gång de har spelning och har jag inget annat för mig tycker jag bara det är dumt att inte gå, som sagt - livet är för kort för att inte gå på konserter. Efter Caspians spelning skulle jag alltså ta mig från punkt A till punkt B och det var svårare än jag trodde. Att åka spårvagn är inte speciellt logiskt för någon som är ovan. Hoppade på tre stycken innan jag hamnade rätt. Missade alltså största delen av Dream Drops spelning men lyckades se tre låtar, mycket förvånad att jag faktiskt hann haha! Men jag skulle alltså se Normandie och de var lika fantastiska som vanligt. Såååå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback