Konsert - Skrik & Panik Fest

19 augusti

Den här festivalen skulle hållit hus i Marks kommun, precis som förra året och jag var beredd på att ta mig ner dit bara för att få någon typ av variation i livet men de ändrade plats till Sticky Fingers och jag kände direkt att jag inte hade lust att dra. Bestämde mig dock i sista stund för att dra, varför inte liksom? Huvudbandet var Lillasyster, ett band jag inte tycker om alls så stannade bara någon låt eller två och stack sen hem haha! Jag var iallafall där för att se Napoleon, bandet jag såg när de var support till The Amity Affliction 2014. Om jag inte har förstått helt fel så har de bytt sångare. Minns att jag tyckte de var tråkiga sist men det var de verkligen inte nu. Hur bra som helst och den nya sångaren är ruskigt bra. Riktigt kul att se faktiskt! Halfpace var ett annat band som spelade, sett dem en gång innan tror jag och de är ju ett av de bättre lokala banden inom genren alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback